2021.10. Debüt als Königin Orasia in “ORPHEUS” von G.P. Telemann mit B’Rock Orchestra und René Jacobs in

459EBE06-3630-44E5-84A9-C112690FEF91_1_105_c 3FBE0EE8-0A23-45DE-9BB0-25332512D090_1_105_c

Erleben Sie das Konzert in Amsterdam über NPO Radio 4

Gran Teatre del Liceu Barcelona (30.10.)

(…) Tres protagonistes estel·lars van fer explotar la nit d’ahir: l’ensemble B’Rock Orchestra, el ja esmentat Jacobs i la soprano Kateryna Kasper com a reina Orfasia. La soprano va mostrar un talent genuí per caracteritzar el personatge, aprofitant cada oportunitat que li brindava el text per oferir-hi detalls interessants, com a Furcht und Hoffnung, Hass und Liebe (por i esperança, odi i amor), on la soprano expressava el conflicte d’emocions modificant el timbre amb què emetia cada paraula, amb subtilesa variable però d’altíssim voltatge dramàtic. Això només és possible amb coneixement i control indiscutible de la pròpia veu i Kasper sabia el que feia, amb greus sonors i aguts penetrants, coloratura precisa i variada (sabia atacar les notes amb staccato, fer filats sense vibrato, fer coloratura de microtimbres… tot un reguitzell de tècnica que feia fondre les orelles) i una presència escènica encantadora. (…)„ Albert Mena/@jakoblenz, www.llegir.cat

(…) Magnificаla Orasia de la soprano ucraniana Kateryna Kasper, auténtica protagonista de esta ópera en un argumento que gira entorno a su amor no correspondido por Orfeo. Voz plena, timbre incisivo y técnica impecable, recibió las ovaciones de la velada (…)„ Jordi Maddaleno, www.lavanguardia.com 31/10/2021

Théâtre Municipal Raymond Devos Tourcoing (28.10.)

Kölner Philharmonie (25.10.) (…)Unverwechselbar ist auch Jacobs’ barocker und besonders Telemannischer Stil durch das bewusst einjaulend lautmalerische Ansetzen der von den Gefühlen übermannten Bösewichtin, der hier eindeutig die Hauptrolle zugewiesen ist und bei Kateryna Kasper eine Klasse für sich war. Sie stoß ihre sentimentalen Höhen der verständlichen Mord-Motivik, Zerrissenheit und Verzweiflung, mehr noch ihre Abgründe des berechnenden Anstiftens zum Töten eben in dieser speziellen Artikulation und aller auf sich ziehender, bestimmender Präsenz hervorragend aus und wirbelte im liebeskranken, divenhaften, kontraststarken, wahnsinnig geläufigen Umsichschlagen in beeindruckendem Registerumfang genauso ins gerechte Verderben der Orasia wie dadurch auf jeden Zettel eines Besetzers oder Agenten.(…) „ Jens Klier,bachtrack.com

Concertgebouw Amsterdam (23.10.)

(…)With nine strongly contrasted arias, the role of Orasia is almost of Handelian format. Lyric soprano Kateryna Kasper projected the temperamental character with passion, sometimes calling on her chest register to distill some extra venom. She navigated her stylistically varied arias – two of which were in French and one in Italian – with unrestrained commitment. Her rendition of the coloratura-packed aria “Sù, mio core à la vendetta!” earned her loud applause from the audience. (…)“ Nicolas Nguyen, bachtrack.com

De Singel Antwerpen (21.10.)